O nama
Kompanija Joko Baby DOO osnovana je 2020 godine iz želje da roditeljima pružimo novu, zdraviju i kvalitetniju alternativu na prilično monotonom tržištu proizvoda za negu beba.
Poštujući filosofiju Kai Zen-a, svoje procese stalno unapređujemo kako bi dostigli najviši nivo kvaliteta ponude i usluge. Svoj fokus usmeravamo ka krajnjem kupcu, ispitujemo i poštujemo njegove želje i u skladu sa njima obogaćujemo svoju ponudu. Svaki artikal testiramo kako bi ustanovili da li zadovoljava naše osnovne uslove, a to su: Japansko, Organsko, Kvalitetno, Originalno. Svaki naš proizvod mora da zadovolji barem dva od ova četiri uslova kako bi se našao u ponudi.
Joko Baby DOO zvanični je zastupnik japanske korporacije Unicharm. Ova korporacija najveći je i najstariji proizvođač jednokratnih pelena u Japanu. Njihov brend Moony Natural jedini je brend pelena u svetu koji u proizvodnji za sirovinu koristi organski pamuk, koji čak sami uzgajaju. Osim pelena ova kompanija proizvodi i sanitarne proizvode za žene premium kvaliteta koji su takođe zastupljeni u našoj ponudi.
Distribuciju nam je poverio i čuveni danski brend HEVEA, na tržištu prepoznat kao proizvođač kvalitetnih aksesoara i igračaka za bebe proizvedenih od 100% prirodne gume, kao alternativa prenatrpanom segmentu proizvoda od plastike i silikona. Osim potpuno prirodnog sastava ove proizvode krasi i originalni vanvremenski dizajn i paleta boja koja prija svačijem oku.
Širinu našoj ponudi dodaju takođe japanske pelene Merries, najprodavanije japanske pelene u svetu, vlažne maramice vodenog sastava LEC 99.9% PURE WATER , biorazgradive pelene od bambusa Be Super Eco Bamboo, Arau.baby organska kozmetika iz Japana, francuska organska kozmetika brendova Gravier i Centifolia, italjanska organska kozmetika Azeta Bio.
Osim što snabdevamo tržište direktno preko svog web šopa, konstantno širimo mrežu maloprodajnih objekata, apoteka i specijalizovanih bio-prodavnica i uvek smo otvoreni za nove saradnje sa biznisima koji dele našu opredeljenost ka zdravijem i kvalitetnijem.
Putem društvenih mreža edukujemo kupce o najnovijim trendovima, ali i trikovima kojima se industrija služi. Humanitarni rad nam je takođe sfera interesa i negujemo pravu filantropsku zajednicu koja podržava svaku našu dobrotvornu akciju.